21 dec 2010

Huwelijk Marcelo en Melina



Zondag zijn we naar het huwelijk van twee van onze medewerkers hier op Luzeiro geweest, Marcelo en Melina. Beiden zijn het MK's (Mission kids) en zijn ze opgegroeid in Jeugd met een Opdracht, waar hun ouders nog steeds zendelingen zijn. Het was een erg mooie ceremonie, en ik (Kelly) had het voorrecht om, samen met Felipe, een van de andere medewerkers van Luzeiro, de oficieele fotos te maken, voor het trouwalbum. Al ben ik (nog) geen afgestudeerde fotograaf, en heb ik nog erg veel te leren, was het een erg goede en leuke ervaring. Het moeilijkste voor me was m'n emoties onder controle houden, want, als vrouw huil ik altijd bij trouwerijen, en daardoor te vergeten wat ik eigenlijk aan het doen was. We bidden het echtpaar Gods zegen toe! Hieronder kunt u enkele foto's bewonderen!






























































































































































































































































































Geen opmerkingen: